THIS EGG DEBATE TURNED ME INTO A PRO!! (Black Ops Cold War)

Datum objavljivanja: 4. Vel 2021.
Comment on your favourite type of eggs!
My twitch: www.twitch.tv/miniminter
My insta: miniminter
My tiktok: www.tiktok.com/@miniminter
My twitter: miniminter
Main Channel: hrdown.info
2nd Channel: hrdown.info
The Regulars:
Talia: www.twitch.tv/taliamar
Viz: www.twitch.tv/vizualizah
Ellum: www.twitch.tv/ellum
Milk: www.twitch.tv/milkinabag
Sidemen Clothing: goo.gl/8RLHBR
Sidemen Channels:
Josh: goo.gl/VgeDWX
Tobi: goo.gl/MqGC4K
JJ: goo.gl/dxn9YW
Vik: goo.gl/9xLpVD
Ethan: goo.gl/5GBDTg
Harry: goo.gl/nJHyMA
My PC: bit.ly/miniminter
Custom Controller: bit.ly/SideCCUK
HOW I RECORD MY GAMEPLAY: e.lga.to/mm
WHERE I GET MY CHAIR: www.gtomegaracing.com/gt-omega...
Music from: artlist.io/
Video uploaded by
Simon/Miniminter/MiniminterClips

Komentari

  • You should try league play, ranked cod just for the bants

  • eggs Benedict

  • Simon is wank at cod idc

  • Bruh who eats ketchup with eggs that’s sum nasty shit

  • Hey Minter, I doubt you have a choice on what ads get shown here on HRdown, but if it's possible you might want to get lydiansolution.com blacklisted, just had their ad selling a HWID spoofer to get around shadow bans on COD. Just seems a bit shady is all.

  • Bacon and egg sandwich with ketchup is a must

  • I don’t even like egg n I want some lol

  • Does anyone else feel like they’ve made this black ops more like MW instead of the previous black ops and it’s ruined it ?

  • I have a egg with ketchup it’s really nice

  • When miniminter takes a thumbnail off the internet 🤫

  • I swear viz was just not included 😂😂😂 it was all milk and simon talking

  • I wonder how simon met milk

  • How do u get the gun on the thumbnail

  • I’m sorry, but hot sauce isn’t better with eggs

  • Omelette with ketchup bangs !

  • I love how they don't care about the game they love talking about eggs and ketchup

  • Damn simon. Ketchup with eggs... Nah you need brown sauce

  • scrambled 100%

  • Would only have egg and ketchup together if the yoke was mixed in like scrambled but if it’s not mixed then no

  • Follow me for Zombies high rounds! Easter eggs! And speed run attempts!! Hectaaa_ on twitch

  • One thing I'd say for simon to improve is his cross-hair placement and his tracking.

  • I agree with Simon

  • Ketchup on eggs smacks

  • one of my favorite way to eat eggs is scrambled mixed with cheese sometimes also meat

  • the way he just aims everywhere he goes makes me angry

  • Couldnt make it before the bots

  • probably wont see this but cola bottle ketchup from morrisons on fried eggs is a game changer. shouldn't be good but it is

  • Hey Simon there’s one thing you could do to get better . Your crosshairs placement is always low and you’re aiming at their feet

  • Can someone give me Viz’s Tundra Attachments

  • Can someone give me viz’s attatchments for his Tundra🙂

  • Call this guy and egg because he's cracked

  • Ketchup goes with omlet, fried egg and scrambled egg

  • I’m sorry but you are terrible lmao🤣

  • Nothing beats a pickled egg

  • Do you ever play with fans?

  • Tell me I’m wrong, but Simon the second best Cod player in the sidemen. He’s lowkey nice af, gotta give first to bio for obvious reasons haha keep up the content!

  • Cold War S&D feel like constant bot lobbies

    • Nah my lobbies is full of people using dark matter sniper

  • A Pro? Bit of an Overstatement

  • Make more S and D vids👍🏽

  • I got chickens and they lay eggs so omelet is the best but they all good

  • HP brown sauce is goat with eggs

  • Milk really said “he just creamed us” then said “that’s our dad right there” bit weird ahaha

  • Legit just made some scrambled eggs for lunch cause of this vid

  • U should of added and egg counter to this vid lol so every time u said egg it went up by one 🤣🤣🤣🥚🥚🥚

  • SEEING BIG INPROVEMENTS!!!!!!!!!!!

  • YAYYYYY LESSS GOOO

  • Who doesn’t have brown sauce on their eggs cmon man

  • So everyone quit among us.

  • To the person who is reading this you’re perfect and don’t let anyone bring you down

  • The Sidemen try Expensive Food v Cheap Food confirms Simon's simple palate

  • EGGS

  • Make sure if u play cod u must upscale the resulotion to 2k because on 1080 its very misreable

  • Its ketchup + sriracha sauce on eggs that is so fucking good. Especially on omelette sandwiches

  • bro play tdm not just s and d

  • Ovary is also a type of egg😉😉

  • Omelete with melted cheese toast, pickles and tomato a side

  • Ketchup with scrambled eggs is peeennggg. On toast tho

  • Ketchup ? You mean red sauce or tomato sauce

  • Why does Simon aim at the ground n at ppls toes before shooting them it hurts to watch 😂

  • Im craving egg on toast roght now

  • Pin this if you love your fans

  • U just disrespected every cod pro ever

  • SUBSCRIBE TO VIKKSTAR SIDEMEN SIDEMENREACTS I HJ

  • WHATS THE GAME MODE CAN SOMEONE TELL ME

  • raw egg with salt shot was the way

  • They need to Buff snipers in Cold War

  • THAT DUB WAS EPIC LOVE YA SIMON

  • Ooo

  • Modern Warfare Multiplayer is 100% better than cold war

    • Modern warfare did their best to remove the skill gap for casuals, Cold War is the same as any actual cod

  • Great gameplay! Are planning on playing the new zombies map Btw scrambled eggs lol

  • I’ve never heard convos that last this log about eggs during a cod match

  • Ketchup on all egg

  • Me eating toast ,eggs with ketchup and watching them play while talking about it....perfect timing..😇😵😂

  • ew bruv these guys are nasty creatures, ketchup with egg what are you on fam.

  • You sick miniminter I love you and the sidemen your all awesome

  • he is so shite at this game lol

  • Simon dont eat eggs in late night ever again it causes problems ( my uncle is a doctor )

  • Use tac mask or spycraft

  • When you dropping part 2 of heist SIMON

  • When Simon talks about egg: Everyone: 😄 Me: realising I am allergic

  • he uploaded this while being live on twitch

    • Veteran HRdownr

  • simon always aiming at their toes

  • Im allergic to eggs so i cant relate

  • He is shite at this game

  • Have a good day everyone and stay safe

  • I’m actually early for the first time ( I want my likes?!)

  • Ligit just finished test

    • @Deacon Hilleard nah when did I ask

    • @Clarky when i said that it was 6 peroid for me

    • When

  • I love how Simon moves his head as if he’s the person

    • @Matthijs Fehrmann fr

    • @kahmik yh

    • Guys I’ve been uploading Cold War content and it would help so much if you guys would consider subscribing and actually watch the videos!!

    • We all do this, no cap

    • Most people do this

  • was only 5 mins late

  • Can u do some warzone again

  • Nobody cares if you're early.

  • he goes left he goes right he makes defenders look shite

  • Love ur vids

  • More cod videos please

  • You sick miniminter I love you and the sidemen your all awesome

  • U SAVIOR AS SOON AS I SAID I WAS BORED

  • This is sick

  • Yesss simon u legend

  • Someone check out my HRdown

  • so far 93 likes and 0 dislikes